Главная > Новости
 


Мільйон встановлених вікон. Історія успіху

19 / 02 / 2015
Як створити найбільшу торгову мережу в Україні, впровадити унікальні інноваційні технології, зробити щасливими своїх клієнтів і співробітників.

 


 1  2  3  4  5  6  7 
ФОТО 1 из 7
КОРСА пройшла шлях від невеликої регіональної компанії, яка була відома на вінницькому ринку своєю стабільною високою якістю, до компанії всеукраїнського рівня, яка зараз володіє найширшою мережею в Україні
КОРСА пройшла шлях від невеликої регіональної компанії, яка була відома на вінницькому ринку своєю стабільною високою якістю, до компанії всеукраїнського рівня, яка зараз володіє найширшою мережею в Україні Співзасновник ТМ КОРСА Олександр Романеєв, 37 років. Одружений, четверо дітей і собака. Захоплення: активний відпочинок, нові проекти, веслування на байдарці. Життєве кредо: «Везе тому, хто везе» Об'єкти ТМ КОРСА Об'єкти ТМ КОРСА Об'єкти ТМ КОРСА Об'єкти ТМ КОРСА Об'єкти ТМ КОРСА

Для всеукраїнської компанії КОРСА минулий рік ознаменувався випуском мільйонного за ліком вікна. Вдумайтеся тільки - мільйон вікон за 16 років, що минули з моменту заснування цього бренду. Це означає, що кожна десята сім'я (!) встановила у себе вдома металопластикові вікна КОРСА. Ще жодна віконна компанія в Україні не досягала такого запаморочливого успіху.
 
Сьогодні бренд КОРСА знаходиться на вершині свого розвитку. Яким же був цей зоряний шлях? Яким чином успішний менеджмент створив сотні робочих місць, зробив свою продукцію високо затребуваною, а клієнтів - задоволеними і щасливими?

Не женися за заробітком.

КОРСА - компанія №1 з географії продажів, у неї найширша діюча мережа з продажу металопластикових вікон: від Берегова до Слов'янська і від Чернігова до Криму, більше двох сотень офісів по всій Україні.

Відомий бренд - також №1 з інновацій. Приміром, КОРСА - це єдина компанія в Україні, яка виробляє найтепліші вікна: зі склопакетами, заповненими інертним газом криптоном, пластиковою дистанцією Swisspacer і двома енергозберігаючими стеклами - таких теплих вікон в Україні не виготовляє жоден інший виробник.

- Уже 16 років ми придумуємо, розробляємо, впроваджуємо інноваційні та - з гордістю скажу - унікальні продукти. Не випадково КОРСА стала першою в Україні компанією, яка організувала виробництво, а потім стала номером один за кількістю встановлених склопакетів з енергозберігаючим склом, - розповідає співзасновник ТМ КОРСА, 37-річний Олександр Романеєв. - Компанія лідирує з продажу вікон через Internet. За даними рейтингу сайтів інтернет-порталуokna.ua, наш сайт - korsa.ua впевнено посідає перше місце серед сайтів виробників металопластикових вікон.

На сайті можна купити вікна КОРСА, замовлення на які тут же буде реалізовано через дилерську мережу.

- Ми не женемося за швидким заробітком за принципом «продати тут і зараз». Це не дасть довгострокового результату. Розвивати бізнес потрібно постійно, - розповідає про ключі до успіху Олександр Романеєв. - Якщо інновація проходить контроль на цінність для клієнта, якщо вона надійна, досконала в експлуатації і підходить за ціною - тоді ми їй даємо життя.

Від регіональної фірми до всеукраїнського бренду.

А починала КОРСА з Вінниці в 1998 році з невеликого виробництва на орендованих площах. Головний офіс і зараз знаходиться у столиці Поділля.
КОРСА пройшла шлях від невеликої регіональної компанії, яка була відома на вінницькому ринку своєю стабільною високою якістю, до компанії всеукраїнського рівня, що володіє найширшою, як уже було сказано, мережею по всій Україні. Незважаючи на бурі та кризи, мережа прекрасно працює. У Слов'янську, наприклад, офіс відновився відразу ж після звільнення міста.

- Причина криється у високій якості та надійності продукції, бездоганній репутації і безумовному виконанні зобов'язань перед клієнтами, - каже Олександр Романеєв. - Ну, і дилери в різних куточках України розуміють, що завдяки стійкій позиції компанії на нашій продукції можна заробляти.

До речі, про дилерів. Представники ТМ КОРСА в регіонах, що реалізують металопластикові вікна, заробляють достатньо - як стверджує Олександр Романеєв, відповідно до своїх здібностей, знань та бажань.

- Найбільш успішними стали дилери в Києві, Полтаві, Житомирі та ряді інших міст, - продовжує топ-менеджер компанії. - Не знаю розміру їхніх доходів, можу тільки за непрямими ознаками судити, що заробляють дуже пристойно. А в цілому ми даємо роботу більш ніж трьом тисячам сімей, з гідними заробітками.

Хто працює в цеху, хто дилером, і їздить на «Мерседесі». До всіх - дуже уважне ставлення. Щоб отримати право працювати під нашим брендом КОРСА, дилери повинні продемонструвати свої можливості в продажах, у кваліфікованих працівниках. У свою чергу ми багато пропонуємо їм для розвитку - асортимент, нових клієнтів, і люди реалізуються по максимуму свого потенціалу.

- Олександре, що підштовхнуло вас до створення мережі?
- У 2001 році на стажуванні у США я зрозумів, як працюють мережі - на прикладі великих американських компаній, що займаються продажем металопластикових вікон у територіально віддалених від виробничої бази точках.

Отриманий досвід почав активно втілювати шляхом організації філій у Києві, Запоріжжі та інших великих віддалених містах. Дилери, що задовольняють нашим вимогам по роботі з клієнтами, стали отримувати особливі умови для відкриття власних дилерських салонів «Вікна КОРСА». Відразу за цим пішов етап стрімкого зростання, коли КОРСА з маловідомої в основному регіональної компанії до середини 2006 року стала загальновідомим маркет-лідом в Україні.

Якщо робити, то робити добре.

- А першу продукцію де встановили?
- Перші вхідні двері від ТМ КОРСА були поставлені в обласній телерадіокомпанії, перше металопластикове вікно - в міліції.

- Ви розвивалися в бандитські 90-ті... Які ситуації запам'яталися?
- Роки були непрості для ведення бізнесу. Надходили пропозиції стати під «дах», допомагати з «вирішенням питань». Були й конфліктні клієнти, які вважали, що робили велику послугу, і намагалися «нагинати». Потрібно відзначити, що з усіх цих ситуацій ми вийшли з честю. У той же час нашими клієнтами стало багато дійсно дуже шанованих і відомих людей, які беззастережно довіряють скління своїх об'єктів нашій компанії.
Важливу роль у розвитку компанії зіграли надійні іноземні партнери.
 
На запитання «Що найголовніше для досягнення мети?» Олександр Романеєв відповідає:
- Якщо робити, то робити добре. Щоб було не соромно з людиною вітатися і дивитися їй в очі. І ще важливо, щоб, крім роботи, можна було поговорити про що-небудь цікаве. Щоб було місце для творчості, обмірковування і втілення ідей.
 
Перед Новим роком у Карпатах проходив зліт VIP-дилерів - це близько 25 компаній. Показово, що більшість менеджерів приїхали з сім'ями. А за підсумками зустрічі народилася Facebook-група під назвою «КОРСА - життя цікаве», де тепер учасники діляться своїми хобі та захопленнями.

- Хто марафонську дистанцію бігає, хто ходить на яхті, хто співає в хорі - а я плаваю на байдарці, люблю з родиною подорожувати, - говорить Олександр Романеєв.

- А які охоплюють відчуття, коли їдеш по рідній Вінниці і бачиш, що в кожній багатоповерхівці як мінімум десять якісних металопластикових вікон - саме від ТМ КОРСА?
- Це моє місто! - посміхається Олександр. - Це місто, де у нас прекрасна репутація і прекрасне майбутнє.

Артем Фляжніков

Також дивись:

 

Теги: Окна, Оконный бизнес, Фотоальбом, Архитектура, Балконы, Работа с клиентами, Выбор окон, Энергоэффективность

Рубрики: Украина, Окна - ПВХ   
Оценка:  5,00 

Ваша оценка:      

Архив новостей

Лучшие новости
Путешествие в Турцию компании «МИРОПЛАСТ» вместе со своими клиентами

Шаг в сторону потребителя

Капитаны российского бизнеса – в Deceuninck

Последние новости
FAKRO ПЕРЕМОЖЕЦЬ В РЕЙТИНГУ БУДІВЕЛЬНИЙ БРЕНД РОКУ 2018

Конкурс «Пікнік з AXOR» в Instagram

Эксперт DENA Елена Лауф: "Энергосбережение должно быть выгодным"

Новости по теме
Россия. Октябрь 2008 года - падение цен на ПВХ-конструкции

Конференция Wintech в Курске

Владимир Яцуба: «В регионах выделено 2,5 тыс. гектаров земли под строительство доступного жилья»

Случайное видео

 02:59

Что важно при выборе
окон? Фурнитура
 03:35

Производство деревянных
окон
 01:39

Установка двери
 02:02

Не вреден ли ПВХ в
эксплуатации

Комментарии

Нет комментариев

Добавить комментарий

Имя:*
E-mail:
(не публикуется)
Текст:*
Введите цифры указанные на картинке:
captcha

* - поля отмеченные звездочкой обязательны для заполнения.

 Интересные факты


Поиск по сайту

Авторизация

Логин
Пароль
Стать участником
Вспомнить пароль
Нужен ли сайту раздел Объявления?
 
Да! Буду читать.
Да! Буду размещать.
Нет! Никогда не читаю.
Мне всё равно.

Выставки